מדיניות האתר

ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי בתשלום מאובטח

או באשראי טלפוני בטלפון 054-2327572

בימים א'- ה' בין השעות 9:00-14:00

מדיניות משלוחים

אנו עושים משלוחים לכל הארץ

לבחירתך 3 אפשרויות משלוח:

  1. דואר רשום (דואר ישראל)- זמן אספקת משלוח דואר רשום הינו תלוי בדואר ישראל, אך לרוב אינו עולה על 14 ימי עסקים. שירות זה כרוך בתשלום של 20 ₪.
  1. שליח עד הבית- בקניה מעל 500 ₪ שליחות עד הבית חינם, בקניה מתחת ל-500 ₪ שליחות עד הבית בעלות של 50 ש”ח.
    השליחות מבוצעת ע"י חברת שליחויות, עד שלושה ימי עסקים.

השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו , לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. במידה וחברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, ניידע אותך בעניין ונשלח את ההזמנה באמצעות דואר רשום.

*ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר בישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן. ביישובים אלה המשלוח יגיע עד 7 ימי עסקים.

  1. איסוף עצמי בחינם – במידה וברצונך לאסוף באופן עצמאי את ההזמנה יש לתאם מראש בטלפון 054-2327572
    בכתובת: ההגנה 2 פתח תקווה.
  • ההזמנה יוצאת מהחנות עד 3 ימים מיום ההזמנה.
  • מחירי וזמני המשלוחים יכולים להשתנות בזמן מבצעים וכפופים לאופי המבצע ותקופתו.
  • במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
  • איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שהינם בחזקת אחריותם של חברות השילוח השונות, עם זאת, תמיד תוכלי ליצור קשר אתנו בטלפון לפתרון כל בעיה.

מדיניות החלפות והחזרות

  • אפשרות החלפה ניתן לבצע עד 14 יום מיום קבלת המשלוח בצירוף חשבונית / קבלה.
  • במידה והחלטת להחליף/ להחזיר את המוצר אנא צרי קשר עם החנות ב- 054-2327572
  • אנא ודאי שלא נעשה שימוש במוצר, ושהוא בשלמותו ללא פגם, כמו כן שהמוצר נמצא באריזתו המקורית ומצורפת אליו חשבונית.
  • את המוצר יש לשלוח אלינו בדואר רשום, בצירוף שמך ומספר הטלפון שלך וצייני את שם הנציגה שדיברת עמה
  • אנו ניצור איתך קשר כאשר המוצר יגיע אלינו ונעדכן אותך בהמשך הטיפול.
  • את הפריט החדש אותו תרצי במקום זה שהוחזר, תוכלי לקבל באחת משיטות המשלוח המופיעות באתר
  • את ההחלפה של המוצר ניתן לבצע גם בחנות שלנו בצירוף חשבונית /קבלה.

מדיניות ביטולים

  • במידה וברצונך להחזיר את הפריט ולקבל החזר כספי עלייך לעדכן אותנו טלפונית מיד עם הגעת הפריט אלייך. בטלפון 054-2327572
  • במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמינה ולאחר קבלת הסחורה חזרה בחנות רגע של פנאי, יינתן זיכוי כספי בניכוי עלות המשלוח. כמובן במידה והחבילה נשלחה חזרה תוך 48 שעות מרגע קבלתה.
  • החזר כספי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה , לא תזוכה המזמינה וכן יובהר, כי רגע של פנאי תהא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
  • רגע של פנאי שומרת לעצמה את הזכות להפחית דמי ביטול בגובה 5% מעלות הטובין או מערך השירות או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם ובהתאם לחוק הגנת הצרכן.
  • ההחזר הכספי יבוצע עד 7 ימי עסקים מיום הגעת הפריט חזרה אלינו.
  • כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי.
  • מובהר ומודגש כי פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצעים ו/או סוף עונה, ניתנים להחזרה תוך יומיים מיום קבלתם וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
  • לא יינתן החזר כספי על הזמנה מתחת ל- 50 ₪.
  • לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.
  • לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט – בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקרדיט באתר בלבד.

כתובת למשלוח:

רגע של פנאי, ההגנה 2, פתח תקווה , מיקוד: 49465. ישראל

נא לצרף פתק עם פרטי הקונה (שם, שם משפחה, טלפון וכתובת ) למוצר שהוחזר על מנת שנוכל ליצור קשר.

לכל שאלה יש לפנות אלינו בטלפון 03-9041243
או במייל    info@regga.co.il

אחריות החברה

  1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמשת ו/או לגולשת ו/או למזמינה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית של הלקוח.
  2. באם נפלה טעות בתיאור הפריט באתר החברה, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
  3. תמונות הפריטים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין הפריטים הנמכרים בפועל.
  4. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
  5. רגע של פנאי אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה.
  6. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת הפריטים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, יחד עם זאת הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש.
  7. אם הלקוחה סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 054-2327572 או למייל: info@regga.co.il
    והנהלת האתר תעשה את מיטב המאמצים לטפל בפניה מוקדם ככל שניתן.